مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-13اقتصادي

افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال جدید/ گرانی بیشتر تخلف است


رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: افزایش 35/2 درصدی کرایه تاکسی در مشهد اعمال شده و هرگونه افزایش کرایه بیشتر از این نرخ تخلف است.

- احمد محبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به تصویب رسیده و اجرا شده، بیان کرد: از ابتدای امسال به طور میانگین 35/2 درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال شده است که البته این میزان با توجه به نوع خودرو متفاوت خواهد بود.

رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی مراحل قانونی خود را گذرانده، گفت: این مسئله معمولاً در هیأت مدیره، کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر بررسی و سپس در شورا و فرمانداری تصویب می شود و مسائلی مثل نرخ تورم، استهلاک خودرو و حقوق راننده در آن لحاظ می شود که البته نرخ تصویب شده کمتر از نرخ کارشناسی شده است.

وی با اذعان به اینکه برخی رانندگان در افزایش نرخ تاکسی تخلف می کنند، افزود: بعضی از رانندگان به بهانه ارائه خدمات جانبی کرایه بیشتری از مسافر می گیرند که این مسئله تخلف است و در صورت گزارش با آن برخورد خواهد شد.

محبی اظهار کرد: البته این تخلفات به صورت پراکنده و موردی است و اجازه تخلف گسترده داده نخواهد شد، اینکه رانندگان یک خط به صورت گسترده و هماهنگ اقدام به افزایش نرخ کرایه می کنند صحت ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال جدید/ گرانی بیشتر تخلف است

افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال جدید/ گرانی بیشتر تخلف است