مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-13سياسي

به جای وزیر از همه ی صنعت گردشگری شکایت کنید


ریئس کانون راهنمایان گردشگری کشور در جواب ادعای برخی از مسئولان نسبت به شکایت از وزاری کشور و گردشگری به واسطه سفرهای نوروزی و مرتبط کردن آن به شیوع کرونا، - ایسنا/یزد ریئس کانون راهنمایان گردشگری کشور در جواب ادعای برخی از مسئولان نسبت به شکایت از وزاری کشور و گردشگری به واسطه سفرهای نوروزی و مرتبط کردن آن به شیوع کرونا، گفت: به جای وزیر گردشگری باید از همه صنعت گردشگری شکایت شود.

سیدمحسن حاجی سعید ، اظهار کرد: در وهله اول باید اساس تحقیق و نظر کارشناسی شده این مسئولان در نسبت دادن عامل کرونا به گردشگری مشخص شود، ضمن این که چنین تصمیمی منطبق بر نظر شورای سیاست گذاری کشور اخذ شده و گردشگری در آن تنها نیست.

وی افزود: اگر قرار است شکایتی نیز انجام شود باید از همه فعالان گردشگری کشور و همه ما شکایت کنند چرا که این تصمیم به تنهایی از سوی وزیر گردشگری اخذ نشده و خواست همه فعالان این صنعت بوده است.

حاجی سعید با بیان این که تنها پنج درصد از ترددها مرتبط به گردشگری است، گفت: طبیعتاً گردشگری با همین پنج درصد نه تنها موجب شیوع کرونا نشده بلکه از آن کاسته است چرا که با سفر رفتن مردم، از پنج درصد دورهمی های خانوادگی هم جلوگیری کرده که به نفع سلامت مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای وزیر از همه ی صنعت گردشگری شکایت کنید

به جای وزیر از همه ی صنعت گردشگری شکایت کنید