مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-13اجتماعي

واحدهای آسیب دیده از زلزله مریوان نوسازی می شوند/785 واحد نیازمند نوسازی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: واحدهای آسیب دیده از زلزله مریوان در اسرع وقت بهسازی و نوسازی می شوند.

-   شهرام ملکی در حاشیه بازدید از مناطق روستایی آسیب دیده از زلزله شهرستان مریوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  واحدهای آسیب دیده از زلزله مریوان در اسرع وقت بهسازی و نوسازی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله در این مناطق بر طبق دستور استاندار کردستان اقدامات لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان آغاز و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز به آسیب دیده احتمالی به عمل آمده است.

وی افزود: مناطق آسیب دیده شهری و روستایی توسط ستاد مدیریت بحران استان مورد ارزیابی قرار گرفته  و در صورت نیاز خدمات امدادی و آواربرداری احتمالی به مردم انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به نحوه ارزیابی میزان خسارت وارده در مناطق زلزله زده مریوان اشاره کرد و گفت: در مجموع در این زلزله آسیبی به مناطق شهری و روستایی شهرستان های مریوان خسارتی وارد شده که بررسی کارشناسی برآورد میزان خسارت به سرعت انجام شده است.

785 واحد مسکونی و دامی در روستاهای زلزله زده نیازمند نوسازی است وی تاکید کرد: بر اساس برآوردهای به عمل آمده در مجموع بیش از 7 هزار واحد مسکونی و دامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای آسیب دیده از زلزله مریوان نوسازی می شوند/785 واحد نیازمند نوسازی است

واحدهای آسیب دیده از زلزله مریوان نوسازی می شوند/785 واحد نیازمند نوسازی است