مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-13سياسي

آیین کلنگ زنی پروژه 1800 واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد


آیین کلنگ زنی پروژه 1800 واحدی با حضور وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه و با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، آیین کلنگ زنی پروژه 1800 واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد.

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه هزار واحدی یاس سفید واوان توسط شرکت تجهیز محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و پروژه 800 واحدی مسکن ملی نیز توسط مسکن و شهرسازی احداث می شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در کنار تکمیل واحدهای مسکن مهر، اواخر سال 97 و در اوج نوسانات اقتصادی کشور، دولت دوازدهم برای خروج بازار مسکن از رکود و ایجاد رونق در این بازار، طرح بزرگ اقدام ملی مسکن را کلید زد گفت: از جمله اهداف اجرای طرح اقدام ملی می توان به بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و جبران عقب ماندگی سال های گذشته، ایجاد و افزایش اشتغال در بخش های مرتبط ازجمله صنعت، تولید و خدمات اشاره کرد.

مرسلپور همچنین با بیان اینکه تاکنون از مجموع 400 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده در این طرح عملیات ساخت و احداث حدود 170 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده افزود: عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کلنگ زنی پروژه 1800 واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد

آیین کلنگ زنی پروژه 1800 واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد