مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-13اقتصادي

امضای قرارداد سرمایه گذاری بین شرکت پروم پارس و شرکت روسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، موافقت نامه سرمایه گذاری برای راه اندازی گروهی از پروژه ها با چشم انداز جدید سرمایه گذاری در حوزه های تولید دارو، - قرارداد سرمایه گذاری بین شرکت بین المللی نفت و گاز پروم پارس (INGP Holding) و شرکت روسی برای راه اندازی گروهی از پروژه ها با چشم انداز جدید سرمایه گذاری در حوزه های تولید دارو به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، موافقت نامه سرمایه گذاری برای راه اندازی گروهی از پروژه ها با چشم انداز جدید سرمایه گذاری در حوزه های تولید دارو، فنآوری های زیستی و مهندسی زیستی بین شرکت “ بین المللی نفت و گاز پروم پارس” (INGP Holding) و شرکت سرمایه گذاری روسی Region TransNeft” امضا شد.

براساس این موافقت نامه، شرکت سرمایه گذار روسی متعهد به سرمایه گذاری، انتقال جدیدترین تکنولوژی و بومی سازی جهت راه اندازی و بهره برداری گروهی از پروژه های نوین با چشم انداز جدید در حوزه های تکنولوژی های برتر در ایران می شود.

این حوزه ها عبارتند از:1) تولید داروهای خاص برای ایجاد مقاومت چندگانه افراد در برابر طیف وسیعی از ویروس ها، شامل:تولید داروهای خاص برای ایجاد مقاومت در مقابل تمامی گونه های موجود و آینده ویروس کووید-19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد سرمایه گذاری بین شرکت پروم پارس و شرکت روسی

امضای قرارداد سرمایه گذاری بین شرکت پروم پارس و شرکت روسی