مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-12فرهنگي

توقف تمرین های نمایش «دکتر نون»/ نمی توان با «کرونا» جنگید


هادی مرزبان از توقف تمرین های نمایش «دکتر نون» به دلیل شرایط بحرانی کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد بالاخره شرایط اجرای این اثر نمایشی فراهم شود.

- هادی مرزبان از توقف تمرین های نمایش دکتر نون به دلیل شرایط بحرانی کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد بالاخره شرایط اجرای این اثر نمایشی فراهم شود.

هادی مرزبان که قرار بود نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد را اردیبهشت و خرداد امسال در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه ببرد درباره تعویق احتمالی اجرای این اثر نمایشی به است و اتفاقات پیش رو قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: دورخوانی ها و تمرین های ابتدایی نمایش شروع شده بود و همه چیز به خوبی پیش می رفت اما متاسفانه شرایط جدیدی که پیش آمده و قرمز شدن وضعیت تهران باعث نگرانی ام شده است چون تعداد بازیگران نمایش زیاد هستند بنابراین ترسیدم که خدای نکرده افراد گروه مبتلا شوند از همین رو طی صحبت هایی که با مجموعه تئاترشهر داشتم قرار بر این شد در طول مدتی که تهران در قرنطینه است تمرین های دکتر نون نیز تعطیل شود.

به هر حال مجبور به پذیرش این شرایط هستیم و نباید گروه را به خطر بیندازیم.

این کارگردان باسابقه تئاتر یادآور شد: به دلیل بحران کرونا یک سال کار تعطیل شد و ما مجبور شدیم نمایش را با بازیگران و گروهی جدید مجدداً آماده کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تمرین های نمایش «دکتر نون»/ نمی توان با «کرونا» جنگید

توقف تمرین های نمایش «دکتر نون»/ نمی توان با «کرونا» جنگید