مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-12سياسي

فیروزی پوربادی: توجه به معیشت مردم سبب دلگرمی و مشارکت بیشتر در انتخابات می شود


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از گام های اساسی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش رضایت مندی و اعتماد اجتماعی است.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از گام های اساسی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش رضایت مندی و اعتماد اجتماعی است.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، بیان کرد: اولین اقدام برای افزایش انگیزه مردم، فراهم کردن زمینه رضایت مندی مردم است.

مردم باید مطمئن شوند که مسئولان دلسوز آنان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که امروز مردم با آن درگیر هستند و دغدغه دارند، بحث معیشت و اشتغال است، تصریح کرد: توجه به این حوزه و تلاش برای کنترل گرانی های افسارگسیخته یکی از مواردی است که می تواند رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشد و سبب دلگرمی برای مردم باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر کاندیداهایی که در صحنه انتخابات حاضر می شوند باید از منفی بافی و تخریب یکدیگر پرهیز کنند و رقابتی سازنده با یکدیگر داشته باشند.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: رقابت کاندیداها بر مبنای عملکرد و ایجاد فضایی کارشناسی در مناظرات می تواند بستر رضایت مندی را برای مردم فراهم کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی پوربادی: توجه به معیشت مردم سبب دلگرمی و مشارکت بیشتر در انتخابات می شود

فیروزی پوربادی: توجه به معیشت مردم سبب دلگرمی و مشارکت بیشتر در انتخابات می شود