مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 01:052021-04-12فرهنگي

سینمای امروز را «سرمایه» سانسور می کند/ کاسبی با فیلم های ارزان!


محمود غفاری کارگردان سینما بیان کرد که در حال حاضر یک سانسور هوشمند بر ما حاکم است که در قالب آن صاحبان سرمایه پیش از وزارت ارشاد دست به سانسور فیلم ها می زنند.

- محمود غفاری کارگردان سینما که به تازگی برای فیلم سینمایی روز سیب پروانه ساخت دریافت کرده است در گفتگو با و اینکه روز سیب فیلمی در حوزه کودکان است ما همه چیز را متوقف کرده ایم چون نمی شود ریسک کرد.

ما به تعداد زیادی از کودکان برای حضور در این فیلم سینمایی نیاز داریم از این رو فعلاً دست نگه داشته ایم.

پیش از این گفته شده بود واکسیناسیون تا بهار انجام می شود و ما هم، چنین محاسبه کرده بودیم که اواخر تابستان پیش تولید را آغاز کنیم ولی در حال حاضر همه چیز مبهم است.

وی افزود: در این یک سال کرونایی بخشی از هنرمندان به فعالیت در سریال های شبکه نمایش خانگی روی آورده اند اما آن دسته از فعالان سینمای مستقل که هیچ وقت به سمت سریال سازی نرفتند و وارد مسایل گیشه و پول و پول بازی نشده اند، در این یک سال نابود شدند.

به نظرم به طور کلی کار کردن در سینمای ایران خودش به لحاظ مالی یک ریسک بزرگ است و وقتی مسایل جانی هم به آن اضافه می شود قضیه سخت تر می شود.

از همین رو ما منتظر هستیم ببینیم تصمیم گیران درباره واکسیناسیون چه می کنند چون در حال حاضر سلامتی مهم تر از فیلمسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای امروز را «سرمایه» سانسور می کند/ کاسبی با فیلم های ارزان!

سینمای امروز را «سرمایه» سانسور می کند/ کاسبی با فیلم های ارزان!