مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-12اقتصادي

آرد اردبیل نامرغوب اما کیفیت نان مطلوب است


رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان اردبیل گفت: کیفیت نان در اردبیل باوجود نامرغوب بودن اکثر آرد اردبیل مطلوب است و علت نامرغوبی آرد اردبیل نول کشی کارخانه ها از گندم است.

- بهنام اسمعیل زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علت کیفیت پایین نان در اردبیل ضعف زیرساخت ها است اما در مجموع نان اردبیل نسبت به استان های دیگر قابل پسند است.

وی با بیان اینکه هزار و 200 واحد نانوایی در اردبیل فعال هستند، تصریح کرد: از این تعداد 530 واحد لواش پزی، 485 واحد بربری پزی، 37 واحد فطیرپزی و 91 واحد سنگک پزی است.

رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان اردبیل اضافه کرد: 600 واحد از این تعداد یعنی نصف آنها آزادپز بوده و بقیه دولتی پز هستند.

اسمعیل زاده با بیان اینکه اتحادیه نانوایان به واحدهای نانوایی سرکشی کرده و در صورت داشتن اشکالی در گام اول آنها را راهنمایی می کند، تصریح کرد: اتحادیه برای کنترل کیفیت نانوایی ها به صورت مستمر از واحدهای نانوایی بازرسی کرده و برای ارتقای کیفیت راهنمایی های لازم را انجام می دهد.

رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان اردبیل اضافه کرد: نظارت بر نانوایی ها به صورت مداوم و مستمر انجام می شود و اگر شکایتی از نانوایان باشد دراسرع وقت به آن رسیدگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد اردبیل نامرغوب اما کیفیت نان مطلوب است

آرد اردبیل نامرغوب اما کیفیت نان مطلوب است