مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:102021-04-12بين الملل

مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد


«قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در جریان دیدار با مقامات نظامی و سیاسی کشورمان بر توسعه همکاری ها در حوزه های امنیتی و سیاسی میان تهران- بغداد تأکید کرد.

- قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در جریان دیدار با مقامات نظامی و سیاسی کشورمان بر توسعه همکاری ها در حوزه های امنیتی و سیاسی میان تهران- بغداد تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراقی، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در جریان سفر به ایران با مقامات نظامی و همچنین مقامات وزارت خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر مطبوعاتی مشاور امنیت ملی عراق، الاعرجی در جریان دیدار با محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی ایران درباره راه های توسعه و تحکیم روابط میان دو کشور و همچنین موضوعات منطقه ای و بین المللی از جمله مسائل امنیتی گفتگو کرد.

طبق این گزارش، دو طرف در خلال این گفتگو بر اهمیت برقراری ثبات و امنیت در منطقه و جهان به نحوی که تأمین کننده رفاه و آسایش برای ملت ها باشند، تأکید کردند.

همچنین در جریان دیدار میان مشاور امنیت ملی عراق و امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دو طرف درباره پرونده های امنیتی و سیاسی در منطقه و توسعه همکاری ها میان تهران و بغداد و تقویت مشارکت در روند مبارزه با تروریسم و حفاظت از امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد

مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد