مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-12بين الملل

مقامات آمریکا و ناتو پیرامون توافق هسته ای ایران گفتگو می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، همزمان با نزدیک شدن به مهلت نهایی یکم ماه مه برای خروج نظامیان آمریکا از خاک افغانستان، - وزیر خارجه ایالات متحده قرار است در هفته جاری برای دیدار و رایزنی با اعضای ناتو پیرامون توافق هسته ای ایران و تحرکات نظامی روسیه در مرز اوکراین، به پایتخت بلژیک سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، همزمان با نزدیک شدن به مهلت نهایی یکم ماه مه برای خروج نظامیان آمریکا از خاک افغانستان، آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده قرار است برای دومین بار طی هفته های اخیر برای رایزنی با متحدان واشنگتن در ناتو به بروکسل سفر کند.

این در حالی است که روز دوشنبه بلینکن با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در مورد تحرکات نظامی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین و سایر موضوعات گفتگو کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه ایالات متحده، بلینکن و استولتنبرگ همچنین در مورد نیاز فوری به توقف تحرکات نظامی و تهاجمی روسیه در امتداد مرز اوکراین و در شبه جزیره کریمه [به زعم آنها] اشغالی و همچنین چشم اندازهایی برای پیشبرد صلح در افغانستان گفتگو کردند.

لازم به ذکر است که بلینکن روز سه شنبه روند گفتگوها در بروکسل را آغاز می کند و لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه به وی ملحق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات آمریکا و ناتو پیرامون توافق هسته ای ایران گفتگو می کنند

مقامات آمریکا و ناتو پیرامون توافق هسته ای ایران گفتگو می کنند