مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-12سياسي

لغو دورکاری کارمندان تخلف است


در سازمان تامین اجتماعی شاهد بودیم که کارکنان حتی از موضوع دورکاری اطلاع نداشتند و در برخی قسمت ها نیز برخی افراد از ماسک استفاده نمی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا در حاشیه بازدید خود از دستگاه های دولتی به خبرنگاران گفت: با توجه به شکایات متعدد مردم امروز از سه دستگاه ملی پرتردد تهران از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی بازدید سرزده انجام شد.

وی اظهار داشت: علت انتخاب این دستگاه ها برای بازدید، نارضایتی های شهروندان بود که گزارش های آن ها به استانداری ارسال شده بود.

به گفته معاون استاندار تهران، این نارضایتی ها مربوط به دستگاه های زیرمجموعه یعنی بانک ها، ادارات مالیات و شعب تامین اجتماعی بوده که امروز به ستاد های مرکزی آمدیم که بعضا شاهد عدم رعایت دورکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی همچون استفاده از ماسک بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در سازمان تامین اجتماعی شاهد بودیم که کارکنان حتی از موضوع دورکاری اطلاع نداشتند و در برخی قسمت ها نیز برخی افراد از ماسک استفاده نمی کردند که تذکر جدی به مدیرعامل سازمان داده شد.

عباس پاشا خاطرنشان کرد: بی تردید پاسخگویی در این موارد و بروز تخلفات بر عهده معاونین توسعه منابع انسانی است که امروز در بازدید از سازمان تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دورکاری کارمندان تخلف است

لغو دورکاری کارمندان تخلف است