مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-12اقتصادي

توزیع 1000 تن کالای اساسی در ایلام آغاز شد


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، توزیع یک هزار و 41 تن انواع کالای اساسی در استان آغاز شده است.

- سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توزیع هزار و 41 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، 270 تن شکر، 26 تن گوشت قرمز منجمد، 300 تن برنج و افزون بر 445 تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه های گذشته در استان، بیان کرد: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرد که امیدواریم با توزیع افزون بر 445 تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به توزیع 270 تن شکر در استان گفت: شکر در بسته های سه کیلیویی با قیمت 260 هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

شریفی به توزیع 26 تن گوشت قرمز منجمد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت ها به قیمت هر کیلو 800 هزار ریال توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 تن کالای اساسی در ایلام آغاز شد

توزیع 1000 تن کالای اساسی در ایلام آغاز شد