مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-12اقتصادي

اشباع بازار از مرغ در آستانه ماه رمضان


سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازار مرغ به حالت اشباع رسیده، اما در یکی دو روز آتی به خاطر استقبال از ماه مبارک رمضان، تولید بیشتر از قبل ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبر، حسن عباسی معروفان، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی مربوط به سنوات قبل است و انتظار داریم در سال جدید بانک مرکزی تخصیص ارز را سرعت ببخشد تا وقفه ای نداشتیم.

وی تاکید کرد: احساس نمی کنیم وقفه ای ایجاد شده باشد چرا که کالا ها تامین و در بنادر موجود است و به محض تخصیص ارز، ترخیص می شود.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در کشور 40 شرکت به امر واردات نهاده های دامی مشغول هستند و امسال حدود 11 شرکت اقدام به ثبت سفارش جدید کرده اند.

معروفان گفت: ثبت سفارش حدود 90 پرونده هم از ماه قبل به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده که تا کنون نیمی از آن ها بررسی شده است.

وی در باره آخرین آمار عرضه مرغ گفت: دیروز 4 میلیون و 35 هزار قطعه مرغ به کشتارگاه فرستاده شده که استحصال آن بالای 7 هزار 300 تن مرغ است.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باتوجه به اینکه سرانه مرغ برای هر نفر در طول سال 28 کیلوگرم است، تمام نیاز کشور بیشتر از 2 میلیون و  سیصد هزار تن نیست و وقتی در یک روز 7 هزار 300 تن به بازار عرضه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع بازار از مرغ در آستانه ماه رمضان

اشباع بازار از مرغ در آستانه ماه رمضان