مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-12سياسي

حوزه هنری انقلاب اسلامی بسترساز ادبیات و هنر متعهد انقلابی است


اراک--مسؤل دفتر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی، گفت: کشف استعدادهای هنری و قلمی جوانان و حمایت هدفمند از آثار و تولید هنری آنها یکی از مهمترین اهداف حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

- اراک--مسؤل دفتر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی، گفت: کشف استعدادهای هنری و قلمی جوانان و حمایت هدفمند از آثار و تولید هنری آنها یکی از مهمترین اهداف حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

  مریم طالبی در حاشیه رونمایی از آخرین تولیدات و افتتاح ساختمان جدید حوزه انقلاب اسلامی استان مرکزی، در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف حوزه هنری کشف استعدادهای جوان و حمایت هدفمند از آثار و تولیدات آنان است.

وی افزود: بر این اساس تلاش شده با بسترسازی تولید آثار ارزشمند هنرمندان جوان و حمایت از نوآوری ها و خلاقیت های آنها به ویژه در حوزه ادبی، محیطی مناسب برای پرورش استعدادهای هنرمندان متعهد جوان در این دیار فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: جوان هایی که در این حوزه قلم زده اند با تمام دغدغه ها و شلوغی های دنیا جدید، همگی لبریز از ذوق و خلاقیت های ادبی هستند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که نویسندگان و شاعران مطرح آینده از میان همین داستان نویسان و شاعران نوقلم به عرصه ادبیات وارد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری انقلاب اسلامی بسترساز ادبیات و هنر متعهد انقلابی است

حوزه هنری انقلاب اسلامی بسترساز ادبیات و هنر متعهد انقلابی است