مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-12پزشكي

کرونا 24 سمنانی را راهی بیمارستان کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدن 24 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدن 24 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 21 هزار و 78 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 22لغایت 23فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 44 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنح هزار و و 140 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین 15هزار و 938 بیمار مبتلا به کووید19نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 24 سمنانی را راهی بیمارستان کرد

کرونا 24 سمنانی را راهی بیمارستان کرد