مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-12فرهنگي

برنامه «ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه» برگزار می شود


مجموعه برنامه «ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه» به مناسبت بزرگداشت عطار نیشابوری و حکیم عمر خیام، توسط سه نهاد فرهنگی کشور برگزار می شود.

- مجموعه برنامه ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه به مناسبت بزرگداشت عطار نیشابوری و حکیم عمر خیام، توسط سه نهاد فرهنگی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه برنامه ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه به مناسبت بزرگداشت عطار نیشابوری و حکیم عمر خیام، توسط انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ( شعبه خراسان)، دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز فرهنگی و بین المللی شهر کتاب برگزار می شود.

عطار وخیام دوقله بلند شعر وعرفان و اندیشه ایران و زبان و ادبیات فارسی بوده که شهرتی جهانی دارند و از شاعران تاثیرگذار محسوب می شوند.

برنامه های ازهفت شهرعشق تاهزاروادی اندیشه هم از روز بزرگداشت عطار تا روز بزرگداشت خیام با حضورصاحب نظران به صورت هفتگی برگزار می شود.

درنشست نخست که چهارشنبه 25 فروردین از ساعت 21 تا 22 به صورت مجازی برگزار می شود، رضا اشرف زاده درباره اندیشه های خیامی درمختارنامه عطار و رجب علی لباف خانیکی درباره نیشابور در روزگار عطار نیشابوری سخن می گویند.

دبیر نشست نیز علی صادقی منش از اساتید دانشگاه حکیم سبزواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه» برگزار می شود

برنامه «ازهفت شهرعشق تا هزاروادی اندیشه» برگزار می شود