مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12اقتصادي

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی در فروشگاه های تهران به زودی اعلام می شود


مدیرکل اقتصادی استاندار تهران با اشاره به نیاز 300 تنی مرغ در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران گفت: قیمت مرغ قطعه بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران به زودی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی عرضه و توزیع گسترده مرغ به قیمت مصوب توسط فروشگاه های زنجیره ای با اشاره به اینکه سهمیه مرغ مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام تأمین می شود اظهار داشت: در مجموع مرغ مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای 300 تن می باشد که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ می شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری تهران گفت: مرغ کامل به قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان و مرغ قطعه بندی شده نیز بر اساس آنالیز قیمت سازمان حمایت از مصرف کننده که به زودی مشخص می شود عرضه خواهد شد و فروشگاه های زنجیره ای بایستی قیمت مصوب را رعایت کنند.

قاسمی فرزاد سپس گفت: با توجه به تقاضای فروشگاه ها جهت توزیع مرغ قطعه بندی شده تصمیمات لازم اتخاذ شد و قیمت مصوب به زودی ابلاغ می شود.

بر اساس این گزارش این جلسه که با حضور مسئولان شرکت های زنجیره ای موضوع مربوط به توزیع مرغ کامل و قطعه بندی شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی در فروشگاه های تهران به زودی اعلام می شود

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی در فروشگاه های تهران به زودی اعلام می شود