مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-12بين الملل

در ارتباط با حادثه نطنز، با مقامات ایران در تماس هستیم


سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد: در ارتباط با حادثه نطنز، با مقامات ایران در تماس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فردریک دال (Fredrik Dah) سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه در واکنش به حادثه نطنز اعلام کرد: ما از گزارش دیروز رسانه ها درباره نطنز باخبریم و با مقامات ایران در این باره در تماسیم.

پیتر استانو سخنگوی رییس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز ساعاتی پیش در نخستین واکنش رسمی به حادثه در تاسیسات هسته ای نطنز در ایران اعلام کرد: هرگونه تضعیف مذاکرات هسته ای وین مردود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، روز گذشته، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم در واکنش به این حادثه گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه، بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته ای تاکید کرده و حق خود را برای اقدام علیه عاملان، آمران و مباشران محفوظ می دارد.

این در حالی است که کانال 13 رژیم صهیونیستی دیشب به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه دیروز تأسیسات نطنز دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ارتباط با حادثه نطنز، با مقامات ایران در تماس هستیم

در ارتباط با حادثه نطنز، با مقامات ایران در تماس هستیم