مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-12حوادث

کشف حدود 1150 تُن مواد مخدر در سال گذشته


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال گذشته، دستگاه های مقابله ای عضو ستاد مبارزه با موادمخدر ایران موفق شدند حدود 1150 تُن از انواع مواد مخدر را کشف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، اسکندر مومنی دبیرکل  ستاد مبارزه با موادمخدردر شصت و چهارمین نشست سالیانه کمیسیون موادمخدر سازمان ملل متحد در صحبت هایی خطاب به مقامات حاضر در این اجلاس، اظهار داشت:ابتدا، مایلم از مسئولین دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد که به رغم مشکلات و محدودیت هایِ ناشی از شیوع جهانی بیماری کووید – 19، امکان برگزاری این نشست را فراهم نموده اند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: در این رابطه، موضوع مبارزه با موادمخدر نیز از پیامدهای ناشی از بیماری کووید – 19 مستثنی نبوده و علی القاعده همه برنامه ها و فعالیت های جاری در این عرصه نیز متأثر از شرایط حاضر بوده، که خود یک تجربه جدید به شمار می رود.

مومنی بیان داشت: مایلم به اختصار به اهم اقدامات و فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه درمان معتادین و کاهش آسیب های مربوطه از اعتیاد، در شرایط ناشی از شیوع جهانی بیماری کووید – 19 اشاره کنم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه آموزش های مستمر، و تدوین، ابلاغ، و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های مربوط به مراقبت و کنترل عفونت ناشی از ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 1150 تُن مواد مخدر در سال گذشته

کشف حدود 1150 تُن مواد مخدر در سال گذشته