مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-12اقتصادي

ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی


سروعلیا، معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را 400 هزار میلیارد تومان ارزیابی کرد - بورس تابناک ، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا صبح امروز در برنامه شبکه خبر گفت: به زودی انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برگزار می شود و این اعضا برای سهام 30 میلیون نفر به ارزش حدود 400 هزار میلیارد تومان تصمیم گیری خواهند کرد .

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: هم اکنون 31 شرکت سرمایه گذاری استانی داریم که باید انتخابات اعضای هیات مدیره این شرکت ها برگزار شود.

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به روش های مختلف مدیریت سهام در دارندگان سهام عدالت افزود: سال گذشته که آزادسازی سهام عدالت انجام شد، افراد تصمیم گرفتند به دو روش سهام خود را مدیریت کنند؛ حدود 20 میلیون نفر روش مستقیم و 30 میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

ابراهیمی سروعلیا افزود: سهام افرادی که مدیریت سهم را خود به طور مستقیم در اختیار دارند، تا امروز حدود 60 درصد آزادسازی شده و امکان فروش آن وجود دارد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: آن عده هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، در واقع اداره سهام را به شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی

ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی