مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-12سياسي

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستایی


خوشبختانه در این دوره بیش از 14 هزار داوطلب در روستاها داشتیم که در بین آن ها بیش از 500 نفر از آنها بانوان هستند که این عدد قابل توجه است که بانوان روستایی هم در این دوره به میزان خوبی وارد رقابت های انتخاباتی شدند.

- ایسنا/خوزستان رییس ستاد انتخابات استان گفت: خوشبختانه در این دوره بیش از 14 هزار داوطلب در روستاها داشتیم که در بین آن ها بیش از 500 نفر از آنها بانوان هستند که این عدد قابل توجه است که بانوان روستایی هم در این دوره به میزان خوبی وارد رقابت های انتخاباتی شدند.

رضا نجاتی امروز (دوشنبه) در پایان نشست ستاد انتخابات خوزستان، اظهارکرد: برابر با برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور خوشبختانه ثبت نام داوطلبان در 2350 روستای استان خوزستان انجام شد.

با توجه به ازدحام داوطلبان سیستم ثبت نام مقداری با مشکل رو به رو شد که درخواست تمدید داشتیم که موافقت شد و سامانه تا امروز ساعت 16 فعال هست که فرمانداری ها و بخشداری ها آن دسته از افرادی که در سامانه ثبت نام نموده اند ثبت نام نهایی را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: تعداد 13 هزار 500 داوطلب برای شوراهای روستایی ثبت نام نهایی کرده اند و بیش از 500 نفر نیز ثبت نام کرده اند که نیاز به ثبت نهایی دارند و امروز این کار انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستایی

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستایی