مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-12اقتصادي

کتابخانه عمومی رانکوه بیشترین تعداد کتاب را امانت داد


مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: کتابخانه عمومی رانکوه با امانت 80 جلد کتاب در قالب اجرای طرح «کتاب دوخان» بیشترین میزان امانت را به خود اختصاص داده است.

- رشت- مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: کتابخانه عمومی رانکوه با امانت 80 جلد کتاب در قالب اجرای طرح کتاب دوخان بیشترین میزان امانت را به خود اختصاص داده است.

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح استانی کتاب دوخان اظهار کرد: این طرح با هدف دسترسی آسان اعضای کتابخانه ها به کتاب در روزهای قرنطینه خانگی و در قالب سفارش کتاب به صورت تلفنی و یا اینترنتی و تحویل در مقابل درب منزل دوستداران کتاب از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح ابتکاری کتاب دوخان که ابتدا به صورت آزمایشی در رشت و سپس در کتابخانه های منتخب سراسر استان گیلان اجرایی شد، افزود: در این طرح کتاب های درخواستی اعضا با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی از سوی ناوگان حمل و نقل اینترنتی و در برخی از شهرها با همکاری شهرداری و ادارات پست به دست دوستداران یار مهربان رسیده و بازگشت این کتاب ها نیز به همین طریق امکانپذیر است.

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه با گذشت دو ماه از اجرای این طرح در گیلان خوشبختانه شاهد استقبال خوب دوستداران کتاب بودیم، گفت: کتابخانه عمومی رانکوه شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی رانکوه بیشترین تعداد کتاب را امانت داد

کتابخانه عمومی رانکوه بیشترین تعداد کتاب را امانت داد