مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-12بين الملل

درخواست آنگ سان سوچی از دادگاه میانمار برای دیدار حضوری با وکلایش


رهبر بازداشت شده دولت میانمار امروز دوشنبه در جریان شرکت از راه ویدیوکنفرانس در جلسه دادرسی دادگاهش، از این دادگاه خواست به او اجازه ملاقات حضوری با وکلایش را بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگ سان سوچی، رهبر بازداشت شده دولت میانمار با اتهاماتی از سوی خونتای نظامی حاکم بر این کشور مواجه شده که ممکن است سالها حبس را برای او در پی داشته باشد.

او به عنوان قهرمان چند دهه نزاع با حاکمیت نظامی در کشورش در حالی در جلسه دادرسی شرکت کرد که حامیانش از مردم خواستند تا مخالفتشان را با کودتای اول فوریه گذشته میانمار در طی تعطیلات سنتی سال نوی این کشور عمدتا بودایی، نشان دهند.

سوچی 75 ساله در سال 1991 از بابت تلاشهایش برای ایجاد دموکراسی در میانمار برنده جایزه صلح نوبل شد و از زمان وقوع کودتای اول فوریه گذشته در بازداشت به سر برده است.

او با اتهامات مختلفی از جمله نقض یک قانون مربوط به اسرار رسمی متعلق به دوران استعمار در این کشورش که می تواند 14 سال حبس را برای او در پی داشته باشد، مواجه شده است.

او تنها اجازه پیدا کرده با وکلایش از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور مقامهای امنیتی صحبت داشته باشد و مشخص نیست آیا او از ناآرامی های خونین رخ داده در کشورش از زمان تصاحب قدرت از سوی ارتش مطلع است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آنگ سان سوچی از دادگاه میانمار برای دیدار حضوری با وکلایش

درخواست آنگ سان سوچی از دادگاه میانمار برای دیدار حضوری با وکلایش