مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-12سياسي

ثبت نام 450 داوطلب برای انتخابات شوراهای روستایی اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد: 450 داوطلب شامل 439 نفر مرد معادل 98 درصد و 11 نفر زن معادل 2 درصد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد: 450 داوطلب شامل 439 نفر مرد معادل 98 درصد و 11 نفر زن معادل 2 درصد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

سعید کتابی دوشنبه 23 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تشکیل پیگیری تخلفات انتخاباتی به طور قطع هر گونه فعالیت انتخاباتی رصد می شود که در همین راستا از داوطلبان درخواست داریم نسبت به رعایت قانون مقید بوده و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفات انتخاباتی موارد را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: تبلیغات رسمی انتخابات هنوز شروع نشده و هر گونه فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است.

وی با اشاره به بحث ممنوعیت و محدودیت در رابطه با راه اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد یادآور شد: بنا به تصمیم گیری شورای تامین ضمن ایجاد شور و نشاط تبلیغاتی با توجه به شرایط کرونا و شلوغی و پرتردد بودن برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد در راستای سلامتی شهروندان راه اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 450 داوطلب برای انتخابات شوراهای روستایی اسدآباد

ثبت نام 450 داوطلب برای انتخابات شوراهای روستایی اسدآباد