مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-12فرهنگي

یک ماه و نیم تا جشنواره جهانی فیلم فجر/ آیا برگزاری قطعی است؟


یک ماه و نیم تا آغاز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر باقی مانده؛ این در حالی است که کشورمان در پیک چهارم شیوع کرونا به سر می برد و باید دید تا آن زمان وضعیت رنگ بندی کرونایی پایتخت چه خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پیک چهارم آن را خبر داده و گفته است: اکران فیلم های نوروزی ادامه دارد و فیلم جدیدی برای ماه مبارک رمضان به چرخه اکران اضافه نمی شود.

در این شرایط، 45 روز تا آغاز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر باقی مانده است؛ جشنواره ای که سال گذشته هم به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و به امسال و از اردیبهشت ماه به خردادماه موکول شد.

* دو چالش اصلی جشنواره جهانی فجر جشنواره جهانی فجر که از سال 93 از جشنواره فجر ملی جدا شده، پس از 4 دوره متوالی دبیر سیدرضا میرکریمی، سال گذشته قرار بود با دبیری محمدمهدی عسگرپور برگزار شود، اما شیوه ویروس کرونا مانع شد.

چنانچه عسگرپور در بیانیه ای گفت: بخش قابل توجهی از روند اجرایی جشنواره مثل انتخاب فیلم های بخش های مختلف و طراحی برخی زیرساخت های جدید طی شده، اما به دلیل نبود امکان حضور بیشتر فیلمسازان و دست اندرکاران خارجی، برگزاری سی وهشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 لغو و از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری در خرداد 1400 اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه و نیم تا جشنواره جهانی فیلم فجر/ آیا برگزاری قطعی است؟

یک ماه و نیم تا جشنواره جهانی فیلم فجر/ آیا برگزاری قطعی است؟