مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-12سياسي

نگاه ویژه قرارگاه های مردمی به محرومان/ تابع ستاد کرونا هستیم


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، قرارگاه های مردمی می بایست به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا، نگاه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم بود و به آنها نگاه ویژه ای داشت.

همه تابع قانون هستیم امام جمعه سمنان درباره محرومیت زدایی در ماه رمضان نیز بیان کرد: کار در حوزه محرومیت زدایی در واقع رسالتی مقدس است لذا همه باید در تقویت قرارگاه پیامبر اکرم (ص) همکاری داشته باشند و از سوی دیگر دوام انقلاب اسلامی به تقویت مساجد است لذا تلاش شود تا قرارگاه های مذکور با اولویت مساجد به خوبی عمل کنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه در زمینه برگزاری مراسم مذهبی تابع قوانین ستاد کرونا هستیم، گفت: باید تابع دستورات باشیم اما از سوی دیگر از ستاد کرونای استان نیز درخواست می کنیم تا محدودیت ها برای حضور مردم در مساجد را به حداقل کاهش دهد.

کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به 300 میلیارد تومان در رزمایش مواسات به نیازمندان کمک شد، گفت: توزیع 530 سری جهیزیه و توزیع 260 هزار بسته معیشتی در سطح استان سمنان یکی از درخشان ترین اقدامات در حوزه کمک به آسیب دیدگان از کرونا و محرومان جامعه بود که به کمک مردم، بسیجیان، ادارات و… تأمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه قرارگاه های مردمی به محرومان/ تابع ستاد کرونا هستیم

نگاه ویژه قرارگاه های مردمی به محرومان/ تابع ستاد کرونا هستیم