مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-12سياسي

14 اقدام محوری سازمان جنگل ها در سال جاری


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد بر اساس شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها 14 اقدام محوری برای ‏اجرا در سال 1400 اولویت گذاری شده است.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد بر اساس شعار "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" 14 اقدام محوری برای ‏اجرا در سال 1400 اولویت گذاری شده است.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مسعود منصور در نشست مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، ‏خاطرنشان کرد: برای هر سه بخش شعار سال 1400 اعم از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اقدامات محوری در نظر گرفته شده است ‏که نتیجه آن، تقویت حفاظت، احیا و بهره برداری اصولی منابع طبیعی کشور خواهد بود.

‏ رییس سازمان جنگل ها توسعه دولت الکترونیک و اصلاح فرایندها و دستورالعمل ها، اتمام کاداستر اراضی ملی و تعیین تکلیف کلیه ‏پرونده های ماده واحده و اراضی اختلافی را از اولویت های مهم این سازمان در بخش مانع زدایی اعلام و خاطر نشان کرد که حفاظت ‏مؤثر از اراضی منابع طبیعی از ثمرات این اقدام ها خواهد بود.

‏ وی همچنین به آغاز طرح شناسایی ذخیره گاه های جنگلی، احاله مدیریت پارک های جنگلی و نهالستان های منابع طبیعی در سال ‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اقدام محوری سازمان جنگل ها در سال جاری

14 اقدام محوری سازمان جنگل ها در سال جاری