مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-12سياسي

ارسال 119 طرح به جشنواره کارآفرینی پزشکی قانونی


رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: پس از فراخوان جشنواره، 119 طرح به دبیرخانه ارسال شد که از این میان آن ها 20 طرح به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا حسن زاده رییس مرکز پزشکی قانونی کشور در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کارآفرینی که صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی و به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جشنواره کارآفرینی پزشکی قانونی با هدف بهره گیری از ایده های خلاقانه و توسعه و تعمیق روحیه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان در حوزه پزشکی قانونی و با شعار فناوری در خدمت قانون، سلامت و توسعه برگزار شد که امروز و پس از داوری آثار و تعیین و معرفی سه طرح برتر به کار خود خاتمه می دهد.

وی افزود: پس از فراخوان جشنواره، 119 طرح به دبیرخانه ارسال شد که از این میان آن ها 20 طرح به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند.

حسن زاده اظهار داشت: از بین 20 طرح راه یافته به مرحله دوم، امروز سه طرح نهایی پس از شنیدن دفاعیات ارائه کنندگان طرح ها و جمع بندی نظرات داوران، تعیین و معرفی می شوند.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با قدردانی از شرکت کنندگان این جشنواره و تیم های اجرایی و علمی برگزار کننده، برپایی آن را اتفاقی خوب برشمرد و اظهار امیدواری کرد: طرح های نهایی انتخاب شده بتواند بخشی از مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 119 طرح به جشنواره کارآفرینی پزشکی قانونی

ارسال 119 طرح به جشنواره کارآفرینی پزشکی قانونی