مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-12سياسي

رفع موانع تولید 21 کارخانه در طرح شهید کریمی در دستور کار


مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طرح شهید کریمی به دنبال تحقق دو مؤلفه شعار سال یعنی پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هستیم که در مرحله اول شناسایی ها و در مرحله بعد رفع موانع تولید 21 کارخانه و مرکز صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محسن ربیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری اظهار کرد: در طول 42 سال انقلاب اسلامی علیرغم وجود تهدیدات و توطئه های دشمن در حوزه اقتصاد یکی از مهمترین اقشاری که توانسته در راستای خنثی سازی توطئه ها گام مؤثر بردارد کارگران زحمتکش هستند.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی امروز با نقش آفرینی مؤثر خود با استفاده از تفکر و روحیه جهادی و بسیجی همواره نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف داشته اند افزود: جایگاه کارگری به برکت انقلاب اسلامی جایگاهی ارزشمند است و می توان گفت کارگران از مؤثرترین افراد در خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمنان هستند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تجربه نشان داده هرکجا با روحیه بسیجی و انقلابی وارد عرصه ها و میدان های سخت شده ایم توانسته ایم افتخارات بزرگ کسب کنیم و اگر امروز در بسیاری از حوزه ها توانمند هستیم به برکت وجود رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید 21 کارخانه در طرح شهید کریمی در دستور کار

رفع موانع تولید 21 کارخانه در طرح شهید کریمی در دستور کار