مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-12سياسي

رییس جدید دادگستری دماوند معرفی شد


در مراسمی با حضور قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، برهان رضایی به عنوان رییس جدید دادگستری دماوند معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مسعود ستایشی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری دماوند در سالن فرمانداری شهرستان اظهار کرد: تمام تلاش ما باید برای ارتقای اعتماد مردم به حاکمیت باشد و با توجه به انتخابات پیش رو، رمز موفقیت ما رضایت مندی مردم است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شهرستان دماوند ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی، دامداری، منابع و صنایع غذایی دارد و جزو مجموعه های منحصر به فرد استان تهران است، گفت: با توجه به شعار سال، وجود شهرک های صنعتی در دماوند ظرفیت خوبی در راستای تحقق تولید است.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: بحث تولید در راستای اقتدار و حفظ تمامیت در مسائل بین الملل بسیار تعیین کننده است و باید نظارت صحیحی بر آن انجام گیرد.

تصمیم در خصوص پرونده های حوزه تولید نباید به تعویق بیفتد ستایشی با تأکید بر اتخاذ تصمیم در خصوص پرونده های حوزه تولید عنوان کرد: تصمیم در این خصوص باید با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گرفته و رسیدگی به آن نباید به تعویق بیفتد؛ دستگاه قضایی باید همواره در راستای حفظ حقوق بیت المال تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دادگستری دماوند معرفی شد

رییس جدید دادگستری دماوند معرفی شد