مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-12اقتصادي

کاهش 50 درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال 98


وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات آماری جابه جایی ها با وسایل حمل و نقل عمومی در نوروز 1400، از کاهش 50 درصدی سفرهای بین شهری نسبت به سال 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور بود و تقاضا برای سفر به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته بود، مبنای مقایسه با شرایط عادی، نوروز 1398 در نظر گرفته شده است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی به منظور کاهش سفر، از اعلام و اطلاع رسانی طرح ویژه نوروزی مانند سال های قبل خودداری کرد.

اسلامی با تاکید به انجام سفرهای ضروری با رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: کلیه سفرهای حمل و نقل برون شهری به صورت کنترل شده و بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت انجام شده اند.

با توجه به لزوم استعلام وضعیت سلامت متقاضیان سفر پیش از فروش بلیت از سامانه سروا وزارت بهداشت، در بازه 20 روزه مذکور و از میان کدهای ملی استعلام شده قبل از فروش بلیت به مسافران و ضمن بررسی مجدد آن پیش از موعد سفر، تست کرونای حدود 2240 نفر از متقاضیان مثبت بوده که از سفر آنها جلوگیری به عمل آمده است.

افزایش 9 درصدی ترددها همزمان با کاهش 50 درصدی مسافر وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزییات سفرهای نوروزی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت دادیم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان بود، بدین صورت که پذیرش مسافر در اتوبوس و قطار با 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال 98

کاهش 50 درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال 98