مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-12اجتماعي

ادامه آرام سازی تقاطع خیابان های ولی عصر و زرتشت


شهردار منطقه 6 تهران در اعلام میزان پیشرفت پروژه ولی عصر 1400، گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت حتی در تعطیلات نوروز هم متوقف نشد.

- شهردار منطقه 6 تهران در اعلام میزان پیشرفت پروژه ولی عصر 1400، گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت حتی در تعطیلات نوروز هم متوقف نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران درباره پروژه ولی عصر 1400 در محدوده شهرداری این منطقه، گفت: این پروژه در دو حوزه خدمات شهری و محیط زیست و فنی و عمرانی انجام می شود و از عملیات پاکسازی برچسب و بنر، پاکسازی معابر، نظافت باغچه ها، پاکسازی انهار و حوضچه ها و بازپیرایی محدود فضای سبز، اصلاح تشتک و کندوکوب تشتک درختان از محور میدان ولیعصر (عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شده است.

وی از نصب بنر، شناسایی و انسداد کلونی موش ها و طعمه گذاری، حذف زوائد و آلودگی های بصری در نماها، ساماندهی جداره ها، رنگ آمیزی پایه های چراغ و تابلوها و جداول به عنوان دیگر اقدامات در حوزه ساماندهی و زیباسازی در این محور نام برد و گفت: ساماندهی پلاک اصناف نیز در این طرح اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آرام سازی تقاطع خیابان های ولی عصر و زرتشت

ادامه آرام سازی تقاطع خیابان های ولی عصر و زرتشت