مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-12بين الملل

ادعای رسانه اسراییلی: حمله به نطنز از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود


یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی گزارش داد، برای انجام «حمله به تاسیسات نطنز» از مدت ها قبل از آغاز رایزنی های اخیر در وین، تدارک و برنامه ریزی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی جروزالم پُست دوشنبه (امروز) گزارشی درباره حادثه روز یکشنبه در تاسیسات نطنز منتشر کرد و از تدارک و برنامه ریزی طولانی برای حمله به این تاسیسات خبر داد.

این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی در گزارش خود مدعی شد: جروزالم پست مطلع شد که حمله به تاسیسات کلیدی ایران در نطنز از مدت ها قبل از مذاکرات جاری هسته ای در وین میان ایران و قدرت های جهانی تدارک و برنامه ریزی شده بود .

جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره این موضوع صحبت کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اتفاق روز گذشته اظهار داشت: اتفاق ناگواری که در نطنز رخ داد و بارها رژیم صهیونیستی از قبل می گفت و این روزها هم از منابع متعدد شنیده می شود که تایید می کنند که این رژیم پشت این داستان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکانش انجام می شود، گفت: سانتریفیوژهایی که دیروز در پی حادثه نطنز از مدار خارج شد از نوع IR1 بود و با سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه اسراییلی: حمله به نطنز از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود

ادعای رسانه اسراییلی: حمله به نطنز از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود