مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-12اقتصادي

9 واحد آلاینده در کردستان پلمپ شد/موافقت با 94 درصد استعلام واحدهای تولیدی


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به اینکه با آلودگی هایی که بهداشت عمومی مردم را به خطر بیندازد بشدت برخورد خواهد شد، گفت: -  اقبال حمیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و 989 فقره استعلام برای استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی به این اداره کل واصل شده است که با توجه به همسو بودن این اداره با توسعه پایدار و رونق اقتصادی استان با بیش از 94 درصد از این طرح ها موافقت شده است.

  وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات بیماری کرونا در سال گذشته سه جلسه کمیسیون ماده یازده در استان برگزار شد و  20 طرح مختلف از تمامی استان در این جلسه ها بررسی شده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان با بیان اینکه با 15 مورد از طرح های بررسی شده در کمیسیون ماده یازده موافقت شده است، گفت: با دو مورد آنها بدلیل عدم احراز ضوابط زیست محیطی لازم مخالفت شده است و سه مورد دیگر برای تکمیل مدارک و مستندات به لحاظ بررسی بیشتر به جلسات آتی این کمیسیون موکول شده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویکرد این کمیسیون به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیت های توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می کوشد افزایش تولید و توسعه پایدار به همراه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 واحد آلاینده در کردستان پلمپ شد/موافقت با 94 درصد استعلام واحدهای تولیدی

9 واحد آلاینده در کردستان پلمپ شد/موافقت با 94 درصد استعلام واحدهای تولیدی