مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-12سياسي

دهمین سال ترتیل خوانی «نوای ملکوت» بوشهر بدون حضور مردم برگزار می شود


سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر از برگزاری مراسم ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در استان بوشهر بدون حضور مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین موسوی، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به دهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، این برنامه برای دهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر افزود: این افتخار را داریم که یک دهه را در کنار مردم زیر سایه قرآن خادمی کردیم و این برای بنده و همه اعضای ستاد ترتیل خوانی بسی افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه طی 9 سال اخیر همواره استان بوشهر در ارزیابی های صورت گرفته به لحاظ کیفی در رتبه های بالا در بین استان های کشور قرار گرفته است گفت: با توجه به حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در بوشهر و نیز سپاه امام صادق (ع) استان در برگزاری این برنامه و نیز همکاری تام و تمام صدا و سیمای مرکز بوشهر در پوشش زنده این برنامه طی 9 سال اخیر و همچنین دیگر دستگاه ها فرهنگی و علاوه بر این وجود قاریان ممتاز استان باعث شده تا در ارزیابی های کشوری، بوشهر همواره در بین سه استان برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین سال ترتیل خوانی «نوای ملکوت» بوشهر بدون حضور مردم برگزار می شود

دهمین سال ترتیل خوانی «نوای ملکوت» بوشهر بدون حضور مردم برگزار می شود