مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12اقتصادي

آغوش باز زاگرس روی صنعتی شیرین/ کام زنبورداران ایلامی از شیرینی عسل بی بهره است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، زنبورداران استان ایلام این روزها با دغدغه ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و شیرینی محصول تولید شده آنها به تلخی تبدیل شده است؛ آنها نیازمند همت و تلاش مسوولین برای رفع این مشکلات هستند.

این صنعت شیرینی طبیعی به عنوان یک حرفه سخت و دشوار شناخته می شود که به دانش و مهارت کافی نیازمند است؛ عسل به عنوان یک غذای سالم مورد استفاده افراد قرار می گیرد و به جز جنبه غذایی به عنوان یک داروی طب سنتی نیز به شمار می آید.

در حرفه ی زنبورداری با کمترین امکانات و سرمایه بهترین شغل تولیدی ایجاد شده و باارزش ترین محصول نیز تولید می شود.

عسل یک محصول غذایی مفید و  یک اکسیر پرارزش است؛ از قرن ها پیش به عنوان عالی ترین و مقوی ترین غذاها شناخته شده و همچنین به واسطه برخی ویژگی های شفابخش خود، به عنوان دارو در درمان اکثر بیماری ها کاربرد دارد.

رونق اشتغال زایی و درآمدزایی با ترویج صنعت زنبورداری هاشم گل نظری رییس اتحادیه زنبورداران ایلام در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: صنعت زنبورداری استان ایلام با بهره گیری از حمایت ها و سیاست های ایجاد اشتغال نظام مقدس جمهوری اسلامی و به لحاظ شرایط ویژه آب و هوایی و تنوع گیاهان دارویی ظرف سالیان متمادی به یکی از صنعت های پویا و نقش آفرین تبدیل شده و توانسته منبع درآمدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش باز زاگرس روی صنعتی شیرین/ کام زنبورداران ایلامی از شیرینی عسل بی بهره است

آغوش باز زاگرس روی صنعتی شیرین/ کام زنبورداران ایلامی از شیرینی عسل بی بهره است