مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12اقتصادي

صادرات بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از مرز بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

کلیم اله وثوقی در مراسم معارفه مدیران جدید و سابق پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است، گفت: از این میزان بیش از 32 هزار تن کالا توسط 14 هزار و 248 دستگاه کامیون ایرانی و بیش از 30 هزار تن کالا توسط یک هزار و 564 دستگاه کامیون گرجی، آذری و روسی از مرز خارج شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، کاشی، شیشه، نمک، سنگ ساختمانی، پسته، نئوپان، خرما و پلی اتیلن عمده کالاهای صادرشده ایرانی به کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز در سال 99 بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش 29 درصدی ترانزیت خروجی شده از مرز بیله سوار ادامه داد: در سال گذشته بیش از 196 هزار تن کالا توسط 8 هزار و 626 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از مرز بیله سوار

صادرات بیش از 356 هزار تن کالای ایرانی از مرز بیله سوار