مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12سياسي

جگرکی ها باز؛ کتابفروشی ها تعطیل! / اعتراض ادامه دار کتابفروشان به تعطیلی 10 روزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیرو واکنش های گسترده ناشران و کتابفروشان به تعطیلی کتابفروشی ها در پی شیوع کرونا و از سوی مقابل فعالیت بسیاری از مشاغل، - جگرکی ها باز؛ کتابفروشی ها تعطیل! / اعتراض ادامه دار کتابفروشان به تعطیلی 10 روزه بعد از نادر قدیانی، حالا این مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) است که می نویسد: تعطیل کردن کتابفروشی ها با صادر کردن چند بخشنامه شتاب زده و غیرکارشناسی، مرگ جریان پویا و بانشاط فرهنگ و آگاهی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیرو واکنش های گسترده ناشران و کتابفروشان به تعطیلی کتابفروشی ها در پی شیوع کرونا و از سوی مقابل فعالیت بسیاری از مشاغل، برخی از کتابفروشان نسبت به تصمیم ستاد کرونا اعتراض کردند.

نادر قدیانی، نخستین ناشر و کتابفروشی بود که نسبت به این موضوع گله کرد و نسبت به زیان ناشی از تعطیلی ها به صنف نشر هشدار داد.

در ادامه هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و بسیاری دیگر از کتابفروشی ها با تماس های گوناگون با خبرگزاری فارس، اعتراض خود را اعلام داشتند.

در ادامه این واکنش ها، نامه حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تعطیلی کتابفروشی ها هم منتشر می شود:بسمه تعالیبخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جگرکی ها باز؛ کتابفروشی ها تعطیل! / اعتراض ادامه دار کتابفروشان به تعطیلی 10 روزه

جگرکی ها باز؛ کتابفروشی ها تعطیل! / اعتراض ادامه دار کتابفروشان به تعطیلی 10 روزه