مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-12اقتصادي

پای صحبت یک صیاد پس از جمع کردن تور


جای جای این استان از رامسر تا بهشهر همواره به کارم عشق وزیدم و دوستان فراوانی دارم و با کارهایم آن ها را خوشحال و راضی نگه می دارم، صیادی شغل سخت و طاقت فرسایی است ولی در کنار آن زیبایی خاصی نهفته است که باید آن را پیدا کرد و به آن عشق ورزید.

- به گزارس خبرگزاری فارس مازندران، به اتمام رسیدن فصل صید ماهی در دریای خزر و توجه به این موضوع که امسال صیادان اوضاع خوبی نداشتند، بهانه ای شد تا از نزدیک از حال و هوای صیادان در روزهایی که فصل صید ماهی به پایان رسید دیدن کنیم.

برای جویا شدن از احوال این روزهای صیادان در مرکز استان به دیدار اسماعیل بزرگر فرح آبادی صیاد معروف ساروی که پیش تر لقب رسمان را به خود اختصاص داده بود رفتیم.

زمانی که به شرکت تعاونی رسیدیم آفتاب غروب کرده بود، صیادان با لباس هایی که رنگ ماسه به خود گرفته و کمی خیس بود در حال جمع کردن تورهای ماهیگیری بودند، چند سگ نگهبان به استقبال مان آمدند، هوا گرگ و میش بود و صدای موج دریا فضا را پر کرده بود.

چند جوان به سختی کار می کردند، قایق ها و ابزارهای لازم صیادی در کنار هم قرار گرفته بودند، صیادان چکمه های بلند به پا داشتند دیگر شب شده بود و نور فضا کم بود، صدای امواج دریا سکوت شب را در هم می شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت یک صیاد پس از جمع کردن تور

پای صحبت یک صیاد پس از جمع کردن تور