مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-12سياسي

کلنگ احداث شهرک کشاورزی در نور به زمین زده شد


آیین کلنگ زنی احداث شهرک کشاورزی بهدشت چمستان با حضور استاندار مازندران و معاونین، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل، - ایسنا/مازندران آیین کلنگ زنی احداث شهرک کشاورزی بهدشت چمستان با حضور استاندار مازندران و معاونین، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل، امام جمعه چمستان، فرماندار شهرستان نور، روسای ادارات و سرمایه گذاران این پروژه برگزار شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به اینکه اولین مزرعه بزرگ سازگار کشور در چمستان راه اندازی می شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات کشورهای توسعه نیافته یا در حال توسعه بروکراسی زائد است.

وی تصریح کرد: بروکراسی فاسد با شدت و ضعف وجود دارد اما سعی شد که بدون بروکراسی زائد و فاسد به سمت تولید حرکت کنیم هرچند در این مسیر موانع وجود دارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: یکی از علت هایی که رهبری طی 14 سال در شعار سال تولید را در اولویت قرار می دهند، نجات کشور است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه کارهای بسیار بزرگ مانند این پروژه را می توان با کمک یکدیگر انجام داد، بیان کرد: با کمک همه در استان صدور مجوز برای اسکله، آزادسازی ساحل، فعال کردن کارخانجات تعطیل، راه اندازی کارخانجات جدید و ارتباط با استان های همسایه نیز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث شهرک کشاورزی در نور به زمین زده شد

کلنگ احداث شهرک کشاورزی در نور به زمین زده شد