مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-12سياسي

ارتقا شغلی ایثارگران انتظار به حقی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ارتقا شغلی فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی انتظار به حقی است که این عزیزان می توانند از مسئولان داشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ارتقا شغلی فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی انتظار به حقی است که این عزیزان می توانند از مسئولان داشته باشند.

عطا ناوکی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به مجوز استخدام سازمان تأمین اجتماعی، امیدواریم در خصوص مصاحبه و جذب ایثارگران مساعدت و همکاری ویژه ای داشته باشید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به شایستگی، تخصص و تجربه جامعه شاهد و ایثارگر در پست های مدیریتی، بیان کرد: تأمین اجتماعی از جمله سازمان هایی است که ایثارگران زیادی در آن مشغول به کار هستند و تاکنون توانسته اند با بهره مندی از بینش و مهارت خود ایفای نقش کنند.

وی ضمن تأکید بر تجلیل، قدردانی و توجه به ارتقا جایگاه شغلی جامعه شاهد و ایثارگر، عنوان کرد: این عزیزان ولایت مدار، دلسوزان نظام و حافظان انقلاب اسلامی هستند که ادامه دهنده راه پدران خود خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا شغلی ایثارگران انتظار به حقی است

ارتقا شغلی ایثارگران انتظار به حقی است