مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-11سياسي

صنعت گردشگری تا کی دندان روی جگر بگذارد؟


رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: به جای قدردانی از همراهی تاسیسات گردشگری با مسئولین و دلجویی از صاحبان مراکز اقامتی به دلیل از دست دادن سرمایه های خود، - ایسنا/خراسان رضوی رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: به جای قدردانی از همراهی تاسیسات گردشگری با مسئولین و دلجویی از صاحبان مراکز اقامتی به دلیل از دست دادن سرمایه های خود، مواجه شدن با این جمله که تاسیسات گردشگری دندان روی جگر بگذارند، عجیب و تعجب آور است.

امیر سزاوار در گفت وگو با ایسنا از وضعیت اسفناک تاسیسات گردشگری خبر داد و اظهار کرد: زمانی که انجام دادن یا ندادن یک کار از طریق رسانه ملی در میان مردم تبلیغ شود، طبیعتا مردم هم تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

درچنین شرایطی و با وجود این هجمه منفی که علیه سفر در رسانه ملی مطرح می شود، طبیعی است که مردم سفر نکند و این وضعیت تفاوتی با منع سفر در کشور ندارد.

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی با بیان این که متأسفانه وزارت بهداشت زمانی که قادر به حل یک مسئله نیست صورت مسئله را پاک می کند، ادامه داد: اگر وزارت بهداشت پروتکل هایی را بر اساس علم، منطق و تجربه برای سفر و تاسیسات گردشگری ابلاغ کرده بود که پروتکل های مورد نظر نیز رعایت می شدند، چه دلیلی وجود داشت که این همه تبلیغات منفی علیه سفر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری تا کی دندان روی جگر بگذارد؟

صنعت گردشگری تا کی دندان روی جگر بگذارد؟