مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-11فرهنگي

این رویداد تئاتری با جشن پایان کرونا همراه می شود؟


دبیر بیستمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی ابراز امیدواری کرد همزمان با برگزاری این جشنواره، واکسن های کرونا موثر واقع شود و جشن فروکش کردن این بیماری را هم برگزار کنیم.

- دبیر بیستمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی ابراز امیدواری کرد همزمان با برگزاری این جشنواره، واکسن های کرونا موثر واقع شود و جشن فروکش کردن این بیماری را هم برگزار کنیم.

داود فتحعلی بیگی در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره شکل و شمایل برگزاری این دوره از جشنواره ارایه کرد و خبر داد که فراخوان آن در چند روز آینده منتشر می شود.

او همچنین اعلام کرد این دوره از جشنواره بخشی ویژه آثار نظامی خواهد داشت.

جشنواره بیستم پاییز برگزار می شود این هنرمند با سابقه تئاتر در آغاز ابراز امیدواری کرد که جشنواره بیستم نمایش های آیینی سنتی با جشن فروکش کردن بیماری کرونا همراه شود و هموطنان مان با آرامش خیال بتوانند دور هم جمع شوند و از نمایش های این جشنواره دیدن کنند.

فتحعلی بیگی درباره زمان برگزاری این جشنواره توضیح داد: تصمیم وزارت ارشاد بر این است که جشنواره بیستم ، ، امسال برگزار شود ولی از آنجا که برای برگزاری جشنواره ها باید تقویم قمری را هم در نظر بگیریم، طبیعتا نمی توانیم جشنواره را در موعد همیشگی خودش یعنی فصل تابستان برگزار کنیم چراکه همزمان با ایام سوگواری ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رویداد تئاتری با جشن پایان کرونا همراه می شود؟

این رویداد تئاتری با جشن پایان کرونا همراه می شود؟