مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-11سياسي

قطع درختان بلوط و یادی از راه حل بلوطی احمدی نژاد


  شاید شگفت آور باشد اما درختان یا جنگل های بلوط اگرچه یادآور زاگرس و دغدغه فعالان محیط زیست است، پیوندی هم با سیاست دارند.

بلوط و سیاست؟ بله! -   شاید شگفت آور باشد اما درختان یا جنگل های بلوط اگرچه یادآور زاگرس و دغدغه فعالان محیط زیست است، پیوندی هم با سیاست دارند.

بلوط و سیاست؟ بله! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- توقف و تعطیلی پروژه چهار بانده شدن جاده یاسوج به سی سخت در پی از بین رفتن قریب 3000 اصله درخت بلوط و اعتراض فعالان محیط زیست، موضوع گزارش تازه عصر ایران است و اگر ندیده اید، ببینید.

نام سی سخت البته به تازگی بیش از قبل و به خاطر زلزله بهمن 99 بر سر زبان ها افتاد اما به عنوان یک شهر توریستی و خوش آب و هوا در دامنه رشته کوه دنا برای خیلی ها جذاب و آشناست.

همین که اداره راه قول داده پروژه را بدون قطع درخت از سر بگیرند نیز جای امیدواری دارد هرچند می توان پرسید گزاره ای تا این حد بدیهی را چرا از ابتدا لحاظ نکرده بودند که نباید درختی قطع شود و چرا قطع درخت نباید به مجوزهای خاص نیاز داشته باشد و تازه صدور این گونه مجوزها هم باید تابع شرایط خاصی باشد؟ آیا نباید احتمال منفعت جویی و تضاد منافع و افزایش ارزش زمین ها را در نظر گرفت؟ البته گفته خواهد شد در راستای ایمن سازی جاده بوده و چون گزارش همکارمان زینب رحیمی قابل تأمل و حاوی جنبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان بلوط و یادی از راه حل بلوطی احمدی نژاد

قطع درختان بلوط و یادی از راه حل بلوطی احمدی نژاد