مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-11فرهنگي

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد


با شروع ماه مبارک رمضان چهار سریال از شبکه های تلویزیونی پخش خود را آغاز خواهند کرد که اولین سریال حدود ساعت 20 و 45 دقیقه آغاز می شود و آخرین سریال هم حدود ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سریال های احضار ، بچه مهندس ، یاور و رعد و برق به ترتیب از شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما به روی آنتن می روند.

سریال های رمضانی تلویزیون به ترتیب ساعت پخش به شرح زیر است: شبکه سه - یاور سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی از روز چهارشنبه 25 فروردین ماه همزمان با شروع ماه رمضان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این سریال 30 قسمتی، ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

بازیگرانی که در سریال یاور ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی.

شبکه دو - بچه مهندس4 سریال بچه مهندس 4 که در ادامه سه فصل پیشین آن در گروه فیلم و سریال شبکه دو تهیه شده است، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

این سریال به تهیه کنندگی سعید سعدی، کارگردانی احمد کاوری و نگارش حسن وارسته، امیر شاداب و احسان فکا روانه آنتن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد