مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-11فناوري

درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته است


نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و افزود: همه امکانات صنعت مخابرات باید در مسیر ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این موضوع جدی است.

- نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و افزود: همه امکانات صنعت مخابرات باید در مسیر ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این موضوع جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد در مراسم معرفی سرپرست جدید مخابرات منطقه البرز، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران اصلی ترین پرچمدار صنعت ICT درکشور است که با ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب، نقش اصلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفاء می کند.

وی با تاکید بر این که شرکت مخابرات به عنوان موتور محرکه توسعه در کشور نقش آفرین است؛ خاطرنشان کرد: منطقه البرز با توجه به مزیت ها و قابلیت های بسیاری که دارد، می تواند در پیشرفت و تعالی مخابرات گام بردارد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت عرضه خدمات مناسب مخابرات به جامعه، گفت: با تقویت زیرساخت ها و ساماندهی بخش های مختلف مخابرات، نظام ارتباطی استان ارتقاء خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته است

درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته است