مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-11اقتصادي

میزان تولید گوشت مرغ در زنجان سه برابر نیاز استان است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه نیاز این استان به گوشت مرغ روزانه بیش از 80 تن است، گفت: سه برابر این میزان در داخل استان گوشت مرغ تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد تاراسی افزود: از روزهای پایانی سال گذشته به علت تفاوت قیمت هایی که بین استان زنجان و سایر استان ها وجود داشت که با وجود توزیع مرغ بیشتر، شاهد تشکیل صف بودیم و شهروندان از وضعیت موجود ناراضی بودند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پس از حل مشکل مرغ داران با افزایش قیمت مرغ گرم، عرضه آن به بازار بیشتر می شود، اظهار داشت: توزیع گوشت مرغ بر اساس نیاز بازار انجام می شود و اگر مرغ داری ها در استان نسبت به ارائه گوشت مرغ به بازار خودداری کنند، به تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی معرفی می شوند.

تاراسی افزود: شهروندان می توانند برای برخورد با واحدهای های خرده فروشی که مرغ گرم را گران تر عرضه می کنند با شماره 124 بازرسی تماس بگیرند.

جهاد کشاورزی متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ، سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ تعیین گردید و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت نظارت بر قیمت مصوب مرغ عرضه شده را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولید گوشت مرغ در زنجان سه برابر نیاز استان است

میزان تولید گوشت مرغ در زنجان سه برابر نیاز استان است