مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11اقتصادي

حذف افراد ضد توسعه از مسیر سرمایه گذاران


استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، حذف افراد ضدتوسعه از مسیر سرمایه گذاران، تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید، اجرای صددرصدی مصوبات و برخورد با مدیران متخلف را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، حذف افراد ضدتوسعه از مسیر سرمایه گذاران، تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید، اجرای صددرصدی مصوبات و برخورد با مدیران متخلف را مورد تاکید قرار داد.

محمد علی شجاعی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: برخی کارکنان به جای اینکه سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کرده و تمام امور را برای آنان تسهیل کنند متاسفانه ضدتوسعه هستند لذا مدیران چنین افرادی را از سر راه سرمایه گذاران بردارند.

وی درک درست از سرمایه گذاری و تعامل با سرمایه گذاران را لازمه کار کارکنان در دستگاه های اجرایی متولی دانست.

وی همچنین خواستار تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید استان شد و اظهارکرد: با پیشنهاد مدیران اولویت ها در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع تولید و قوانینی که مانع ایجاد کرده اند مشخص شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: 60 درصد مصوبات این کارگروه به طور کامل اجرا و 13 درصد آن خود سرمایه گذار ورود پیدا نکرد لذا باید مصوبات این کارگروه به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف افراد ضد توسعه از مسیر سرمایه گذاران

حذف افراد ضد توسعه از مسیر سرمایه گذاران