مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-11سياسي

نمایشگاه مشترک تمبر ایران و ارمنستان؛ سرفصلی برای همکاری های پستی


مدیرعامل شرکت ملی پست نمایشگاه برگزاری نمایشگاه مجازی تمبر ایران و ارمنستان را سرفصلی تازه برای گسترش همکاری های پستی در آینده دانست.

- نمایشگاه مشترک تمبر ایران و ارمنستان؛ سرفصلی برای همکاری های پستی مدیرعامل شرکت ملی پست نمایشگاه برگزاری نمایشگاه مجازی تمبر ایران و ارمنستان را سرفصلی تازه برای گسترش همکاری های پستی در آینده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت ملی پست، نمایشگاه مجازی تمبر ایران و ارمنستان، با همکاری موزه ارتباطات و موزه ملی ارمنیان (اسقف ارداک مانوکیان) امروز یکشنبه 22 فروردین 1400 با حضور معاون وزیر ارتباطات، سفیر ارمنستان در ایران، نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی، رییس کمیته ملی موزه های ایران، روسای موزه های ارتباطات و ارامنه برگزار و در حاشیه آن از تمبر کلیسای تادئوس مقدس رونمایی شد.

رمضانعلی سبحانی فر در این مراسم با بیان این که این رویداد فرهنگی می تواند تقویت مراودات پستی دو کشور را در بر داشته باشد، آمادگی پست ایران را برای گسترش همکاری ها اعلام کرد.

وی با اشاره به روابط خوب دو کشور در زمینه ارسال مرسولات از طریق مرز ایران وارمنستان، خواستار از سرگیری این امر و بهره گیری از ظرفیت های پست دوکشور جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مشترک تمبر ایران و ارمنستان؛ سرفصلی برای همکاری های پستی

نمایشگاه مشترک تمبر ایران و ارمنستان؛ سرفصلی برای همکاری های پستی